Komisje Rady

  • Komisja ds. Infrastruktury Technicznej
    2008-02-20 14:14:31

    Zakres działania komisji:
    1. kształtowanie polityki związanej z oczyszczaniem miasta,
    2. prognozowanie w dziedzinie rozbudowy infrastruktury technicznej miasta i gminy, a zwłaszcza:
    - uzbrojenie terenów pod budownictwo mieszkaniowe i przemysłowe,
    - remonty i modernizacja sieci istniejących ,
    - remonty i utrzymanie dróg ,
    3. opiniowanie istotnych dla miasta lokalizacji inwestycji,
    4. analiza zmian umów o usługi na rzecz gminy ,
    5. analiza aktualności planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego ,
    6. nadzór nad inwestycjami infrastruktury technicznej,
    7. analiza działalności zakładów budżetowych gminy (Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Zakład Energetyki Cieplnej, Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej) w zakresie zaspakajania potrzeb mieszkańców oraz polityki finansowej,
    8. nadzór nad produkcją wody i oczyszczaniem ścieków,
    9. współpraca z organami inspekcji sanitarnej i placówki służby zdrowia.

    Skład Komisji:
    1. Przewodniczący - Ryszard Mieczkowski
    2. Danuta Karaśkiewicz
    3. Jerzy Muchowski
    4. Jan Basara
    5. Zygfryd Filipiak


    data ostatniej aktualizacji: 2010-12-06 15:40:44
    opublikował: Marcin Woszczak